fbpx

Logopedisten

Doen, durven en genieten

Belangrijke schakel

Leerkrachten zijn erg op zoek naar hoe ze aan een gedifferentieerde groep les kunnen geven. Meer leerlingen dan ooit vallen af in het gewone onderwijs.

Als logopedist wordt er van je verwacht het probleem/de achterstand in te halen. Dit is niet zo eenvoudig met de geringe tijd die je hebt.

Daarnaast kan je de leerling ook maar tijdelijk begeleiden.

één op één

Jij als logopedist hebt de kans om één op één met een leerling te werken. Wat jij doet heeft impact in de klas. Kies daarom voor tools en technieken die op lange termijn bruikbaar blijven.

Bij Eureka kan je terecht voor technieken en materialen die doordacht zijn om te gebruiken in je praktijk, maar ook op school en thuis.

Maak het verschil voor leerlingen

30 jaar expertise verspreid in volgende producten en diensten:

Autonomie, Betrokkenheid & Competentie

De juiste tools

Vele leerlingen hebben moeite met lezen, schrijven, spellen, rekenen, etc. …

Als logopedist ondersteun je zo goed als je kan in de beperkte tijd die je hebt.

Kies voor tools die op lange termijn bruikbaar blijven. Zo kan je als logopedist een grote impact hebben wanneer je het gebruik van de computer opstart.

ADIBoeken en Voorleessoftware verhogen de leesvaardigheid, het competentiegevoel en de autonomie.

Daarnaast hebben we bij Eureka nog verschillende technieken en methodieken die je effect vanuit je praktijk vergroten.

Begin vandaag

Haalbaar,
bruikbaar en
vol expertise

Bij Eureka zoeken we steeds naar werkvormen en leermaterialen die een groot effect hebben. Wat het leuk maakt, is dat we het leren tastbaar maken. Zo werken we met veel materialen en gaan we in interactie.

Ook jij kan onze expertise inzetten en met meer plezier aan je begeleidingen beginnen.

Leer ons kennen in 3 video's

Afspeellijst RekenTrapperS

Misschien heb je al eens van RekenTrapperS gehoord? Bekijk hier een aantal van onze technieken:

Taal en Frans

Spellingsregels op een nieuwe manier uitleggen. Breng structuur in taal. Sterke schema's en doe(l)-gericht.

Ik heet niet dom

Om te tonen aan de ouders van leerlingen met leerstoornissen.

Leer onze school kennen

Een intensief leertraject met reïntegratie in het gewoon onderwijs als doel.